Streetdance with mr.energy

yes ska dra om en timme för att ta mej ner stan för att ha streetdance:D lööve it..ska bli såå kul...första gången idag me mr.energey om man räknar på prova på gången vill säga. men ja känner mej laddad. redo. kom igen o kör. yeah...ska bli såå kul. 

Skolan idag har varit soft, har fått rättskunskapsläxa tills nästa vecka dock. e väl typ allt, just det, musik läxa me, lyssna på en låt:D haha såna läxor gillar ja:P imorgon e det frilufsdag, judo o sen ns-loppet. palla springa om det är sånt här väder, kan man inte leka sjuk? nae då ska väl försöka dra mej till judon och om det är fint väder springa. men men får la se hur vädret är o hur mitt knä mår efter dansen, gör fortfarande lite ont, turligt nog inte lika mycket som igår iaf:D det e skönt men bara det inte bli värre nu...just det kanske blir o träffa Chrille i morgon me, det var ett tag sen:D ska bli kul...
hoppas jag i alla fall.:D haha..

men ska väl sätta mej o göra lite på mina läxor för denna vecka. vilket är vad ja minns just nu Företagsekonomin..vilket ska göras i powerpoint=P haha,.tror inte ja har nog mer läxa, mitt minne e väldigt dåligt just nu..haha.aja..lärarna får väl bli sura på mej om ingen snäll klasskompis påminner mej om något ja glömt....Men nu ska ja fixa lite ny musik så ja har något att lyssna på när ja cyklar ner till dansen sen.

TTYL!!!!!

Jag gillar att drömma mej in i min egen film:)

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0