Oj då...det trodde ja inte:O

va dålig ja har varit på att uppdatera, har dock varit sjuk, e fortfarande inte frisk än :S men men..shit happens..host host..ska ta lite host medecin så går förmodligen det över...ska ju träffa da Boys ikväll...hehe..

örk,,behöver en panodil o en kopp te..brukar må bättre efter det..låter som en kråka just nu..hmm..eller en skrattmås (internskämt) haha...vilken dålig humor ja har på morgonen när ja är trött...

aja skriver väl något sen. ska dra o ta men lite te...


TTYL!!!

Hit me with a Comment
Postat av: Kim

Sv: Jo det har du rätt i. Jag har ju funderat på det, men jag har inte riktigt bestämt mig än med vilken danstil jag vill börja i.



Verkar som många är sjuka nu. Krya på dig.

2008-09-27 @ 00:41:52
URL: http://kemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0