Hiphop,,Dance


Tyckte dom var bra, eller vad säger ni? Hiss eller Diss?


Dans schema för nästa vecka(typ):
Måndag:
18 samba, sen 19.30 streetdance (lager)
Tisdag: 18 streetdance (studiefrämjandet)
Onsdag: en så länge inget, förmodligen träna på danserna inför torsdagen o kommit på 8 poser
Torsdag: Dans projektet, kanske chacha.
Fredag: Ja, man vet aldrig, har inte planerat något så långt, tror ja inte.=S man vet aldrig vad som dyker upp


Ungefär dans varje dag, hoppas bara man orkar, gällar att äta ordentligt i veckan nu så det inte händer något och sova..
måste nog snart gå och lägga mej om jag ska orka upp imorgon och cykla till Tandläkaren..vara där 7.30, lite mer en 8 timmar kvar bara. HAHA va knäpp ja är. nae nu ska ja sluta skriva o ta mej lite mat o sedan krypa ner i sängen.:D myspys..skulle kanske vilja haft någon med mej:O=P haha(fy på mej vilka fantasier man har) haha schäms...

TTYL!!!

Hit me with a Comment
Postat av: Tezzan

Roligt att du gillar min blogg. Du har också en fin blogg! Jag ser att du dansar en hel del - skojigt! Har du lust att skriva ett inlägg om exempelvis streetdance (bakgrund, danssätt osv) och vara gästbloggare hos mig? I så fall mailar du ditt inlägg till mig så publicerar jag det på min blogg.

Och du, det där med att äta rätt är jätteviktigt för dans är energikrävande som bara den! Gör gärna ett besök på www.wellnesscenteronline.biz

2008-09-12 @ 07:13:21
URL: http://herbatezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0