Friday hu?

blaha, mår inge bra, har ont i hela kroppen så ligger här i sängen och är glad att ja har en bärbar dator, ska snart gå ner ett par trappor för att mata min lilla kisse nisse Ester. får lägga mej hos mormor o mysa med henne, mormor är ju inte hemma så ja har ansvar för Ester. tar nog med en bok o läser lite. men tänkte kolla lite saker på nätet först o uppdatera min blogg som ja inte gjorde igår, men det ska bli ändring på det snart så, har tappat lite för det är såååå otroligt mycket att göra i skolan just nu, så har inte haft så mycket tid för bloggen. men nu ska ja strax dra och för er som vill Följ min blogg med bloggkoll det är kanon bra, ja har mina favoriter som ja gillar att läsa som ja följer. följ min:D

TTYL!!!

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0