Torsdag....

..Gu va trött jag är men har typ massa att göra..för sov mej i morse med, för ja vakna inatt igen av hostandet o ja kunde knappt andas. så jäkla läskigt..svårt att somna om sen efter det, men iaf.
Drog mej ner till Hälsostudion för att träna på danserna. discon vart om ändrad, men ja tror ja typ kan den. träna lite samba o lite ragga me, fast vi borde kanske suttit o gjort projektplanen, varför gjorde vi den inte igår????

Alla var väl för trött. men aja. shit happens, ska träffa tjejerna i morgon med för att då försöka skriva klart den o budgeten, hur nu det ska gå? :S vi måste få det gjort, gaah måste orka upp imorgon, bara ja inte vaknar likadant i natt, kommer ju aldrig få sova något då..inatt har ja typ sovit tre-fyra timmar, sen blev det lite extra timmer på morgonen eftersom ja för sov mej. men men..ja kom iväg sen iaf.

Senare idag ska man ju iväg och träffa Thilda o Malin, dra i väg till klätterhallen, känner mej inte så pep just nu. känner mej skit trött, vill gå o lägga mej men då kan ja ju inte sova i natt..plus att då lär jag väl inte orka palla mej iväg..har i alla fall varit hos min frisör o bokat klipptid, dock blir det inte förens i november men nu har ja en tid iaf, tänkte det var lika bra annars spenderar jag bara pengarna på annat.

Urk, ja som ville till Katrineholm i helgen, verkar inte kunna bli så ju..=( soo sad.
Men nu måste ja fixa me lite.


TTYL!!!!

Hit me with a Comment
Postat av: robiN

jag sitter på jobbet :( slutar inte förens klockan 19..00

2008-10-09 @ 15:46:01
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: med mig är de bra, slutkörd men va fan, i morgon är det fredag. själv? du är så grymt lik en vän till mig i utseendet..

2008-10-09 @ 20:27:00
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0