Spoiler varning inlägget om sytycd

Världens bästa final avsnitt jag någonsin sätt...specielt när alla favoritdansare kom tillbaka och dansa tillsammans, så underbart...
Tycker dock det är tråkigt att inte någon tjej vann, 4:e courtney, 3:e katee, 2:a Twitch och vinnaren Joshua...
Men ja gillar vinnaren ändå:D fast digga twitch mer men men...båda var favoriter...Var så chockad men gu...gaah så glad...två streetare till finalen, för första gången..me like..dansar ju den stilen själv så..åh längtar till nästa säsong...gu va ja älskar So You Think You Can Dance..me löööve dance...The garden, en av favorit rutinerna..

Vad vore världen utan musik och dans?



Tråkig skulle jag tro..hehe...gu va glad ja känner mej nu,:D hehe...var föresten igår o hämta min nya bok ja beställt. Gossip Girl; Älskar, Älskar inte....den är bra,,har börjat på den..ska väl beställa hem den senaste med snart.....hehe
me lööve Gossip Girl..någon mer än jag föresten som börjat se säsong två??
Det blir nog en kanon säsong skulle ja tro..haha...me lööve...You know you love me..

skriver mer om en stund..

TTYL!!!!


Hit me with a Comment
Postat av: denise

jag går också 3dje året, fast på turism-linjen :)

2008-10-02 @ 00:01:53
URL: http://denisevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0