Gasp

ja menar gäsp, ja e jätte trött nu, sitter o gäspar,  ja hatar att sitta i ett halvmörkt klassrum och skriva på en laptop. hum hata kanske e ett stark ord eftersom ja bara gjort det en gång tidigare, men det är jobbigt för mina ögon, får verkligen koncentrera mej för att se vad ja skriver, behöver ja inte hemma eftersom ja alltid ser till att det är ljust omkring mej när ja skriver. men men sitter o tänker på "Cykla denna gata ner, på denna hårda kullersten " haha..måste så se den videon igen så klockren asså, specielt när mössan kommer, hahah yes ja gillar mössor:D haha...va tråkigt jag har det just nu, vill dra ner till stan o fika. hum smsa emma kanske. undra när hon slutar idag.

sms iväg skickat, får se när ja får svar, borde väl skriva på uppsatsen, men orkar inte, skriver om bloggar, kommer att fråga lite olika bloggare, vill ni bli frågade säg till. Jag ska fråga båda de största bloggarna o det mindre. alla ska frågas. vill du vara med. säg till, ja kommer säkert nämna bloggar här i bloggen, specielt om ja gillar dom så andra personen som inte vet om dom oxå kan läsa dom. hehe me andra ord kan ni bli länkade i min blogg:D vill ni vara me, maila eller lämna en kommentar med eran mail adress och säg att ni vill vara med.

Vidare till annat, kanske blir det fika me Emma, om hon orkar efter körlektionen, hoppas haha, annars får ja väl fika me mormor, det är oxå mysigt, te o macka. hehe..blev så förra veckan framför ugly betty, det måste man se idag och desperate housewifes. hehe. men fika kanske efter skolan, får se
Just det har dans ikväll, men orkar inte, gaah aja får se hur det blir. usch inte pep på att dansa. inte pep på något direkt, förutom fika dårå. vill till katrineholm, inte sett Simon<3 på jätte länge nu:( tråkigt. saknar.
Men nu måste ja återgå till skrivandet av min uppsats i samhäll.

TTYL!!!

Hit me with a Comment
Postat av: denise

jaså det är najs :) jag har inte gjort mycket, sitter i skolan ^^ ska senare hem till pojkvännen, händer idag?

2008-10-14 @ 11:05:25
URL: http://denisevs.blogg.se/
Postat av: Louise

Åh! Dansar du break dance eller?

Jag har bara jobbat idag. Slutar inom kort, sen får jag se vad vi ska hitta på. :)



Hur mår du idag då?





Puss!

2008-10-14 @ 13:34:47
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: katarina

jättesöta kattbilder du har ;D

2008-10-14 @ 18:24:59
URL: http://thereisnobodylikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0