There comes a time in everyone's life when they have to leave the nest.

Det är mycket som ska göras och så lite tid att göra det på!

Mycket i skolan, vilket ja känner suck för, men mitt eget fel också. inte så mycket jag kan göra åt det förutom att plugga ifatt, antar ja borde ta helgen att plugga, plugga och plugga. Fast ja vill inte, vill vara me Simon, suck så mycket drama så lite tid.

Stuff to do efter skolan me, mycket som händer men idag ska det bli kul att träffa och umgås me emma, hon får mej alltid på bättre humör, vet inte vad jag skulle göra utan henne. hon e min ängel<3 Idag, sång, foto och planering kanske:P thihi..

Iv manikyr ida me, ska bli intressant undra om man känner någon där? hum...oj nu åkte tankarna bakåt igen, vill åka iväg igen, aja ska satsa på skolan nu. måste det om jag ska få bra betyg.

TTYL!!!!



Am i ready to either spread my wings and fly or fall to the ground and get swallowed by a snake.?

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0