The Pretty Little Liars

Ja, folk gillar att ljuga vet ja, har i alla fall fått julkänslor, sitter och lyssnar på jul musik:P haha finns det något mysigare så här års när det är snö ute. och snart blire jullov:P lääängtar sååååå såååå mycket..

Hahah vakna nyss, trodde ja hade feber när ja vakna imorse för enligt mamma var jag väldigt borta, men nu har ja vaknat till och dricker lite kaffe, sitter o funderar på lite olika saker, varav vissa tankar e dessa:

1. Mor min ska åka bort på spa över julen, gratis blir maten o rummet. mys för henne, tror det kommer göra henne bra. själv ska man fira jul med sötnöten Simon, vilket jag tror kommer bli ännu mer mys, detta är något jag läängtar till. (nu vet du det om du läser det här) hihi. men jag finner det lite svårt att hitta julklappar. men mormors födelsedagspresent är nu nästan klar:P haha bara två tre saker som saknas sen är den färdig:P wiee. ja e snällt barnbarn tycker jag.

2. Bloggen, måste man älska att skriva? vara bra på svenska, ha mvg o älska dom lektionerna? måste man kunna skriva perfekt? Är sådant viktigt för att folk ska kunna tycka om bloggen? ja undrar, jag är inte bra på det tycker ja själv, har jätte svårt att skriva ner mina tankar på rätt sätt så folk förstår mej, har lättare att babla på om tanken istället men jag tycker ändå detta är ett bra sätt att öva upp det på. Att skriva är väl i och försig något man borde lära sig under svenskan, vilket ja inte tycker jag har lärt mig under någon av lektionerna jag har haft, har alltid skrivit som ja gör nu men tror inte det är rätt eftersom ja aldrig får mer en g i det ja skriver. tycker jag skriver hur bra som helst men inte läraren, men lär hon mej hur man gör då? nae sånt ska man tydligen bara kunna veta innan, detta gör det svårt för mej eftersom ja inte har lärt mej exakt som alla andra.. hum hur löser man ett sådant problem? om det nu är ett problem vill säga!?!

3. Kompisar. Saknar att prata me Emma, som nu är i det soliga och varma thailand, borta två veckor ifrån mej:(
Simon saknar jag oxå som är sjuk och är i katrineholm:( Joel, min kära kusin som är i norge, längtar tills han kommer hem så man får träffa honom igen, inte sätt han sen i augusti typ. saknar honom, kommer ja nog alltid göra eftersom han är min favo kusse. men gillar Kajza väldigt mycket oxå bara det att Kajzo är mer som en Syster eftersom vi har våra "systerliga" bråk, haha men omtyckt är hon ändå bara det att joel kommer högre för vi inte bråkar lika ofta:P men men är man som systrar blir nog lätt så:P hehe..

4. Skolan, måste plugga men har hamnat lite efter, mår inte så bra heller vilket leder till att ja missar med, oj vad det här känns illa. ska i alla fall prata med min mentor i morgon om allt så vi kan komma fram till en bra lösning hoppas jag, jag hoppas att detta kommer ordna sig, önskar jag hade någon här brevid mej som kunde pepa mig i skolarbetet men efter som ja är lite udda och utanför klassen så har ja ingen där:S hmm är väl mest mitt eget fel antar ja men jag tycker ja har försökt få  lite kontakt i alla fall. kanske inte alltid är den roligaste men hej, lär man känna mej vet man att ja är rolig, är lite unik rolig så där men kul har ja ändå alltid me Thilda och co specielt i klätterhallen, minnen så som busschafören, staffan, tintin och kaptenen. haha många roliga minnen där med våran slags humor. thihi.

Mja skönt att skriva av sig lite tankar. grattis till sen som orkade läsa dom...:P nu ska gå in på bokus och skriva en liten boklista på böcker ja önskar köpa hem när ja får mer pengar.

TTYL Babes!!!! & guys, får ju inte glömma er:P


Minns ni denna antm klassiker? ja gör:P

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0