The Heart of Life

Det har varit en mysigt helg och jag har äntligen känt mej glad och som mitt gamla jag, dock blev ja lite depp när han åkte men men. ja överlever nog.

Idag vakna man runt ett, gjorde sig i ordning gick ner o gratta min kära mormor som fyller år idag:D åt tårta och fika, det var mys..Sen drog vi ner till Donken där Micke, Jesper, Jennifer(Jespers tjej) var, Simon fick skjuts hem utav dom, så det var en trevlig skämtsam och rolig stund där ner. haha tror aldrig jag har träffat Micke och sedan inte skrattat, han e bara för rolig. Gillar katrineholmarna, men mest Simon<3 Lär åka till honom nästa helg, tror inte ja klarar mej längre ifrån honom..

På Tisdag ska ja ta Rött kort e Thilda i klättringen. det är nämligen nästa mål och nu ska vi göra det, ser redan fram emot det.:P haha..Ledsen att ja varit tråkig denna vecka Thilda men nästa blire skillnad på för nu har ja ju blivit uppmuntrad av Simon och det är snart bara en vecka kvar tills Min favo tjej Emma kommer hem.:D

Imorgon är det skola, 10.00 samhäll och sedan 11.00 Rättskunskap. Efter det drar ja ner till stan för att shoppa lite. ska köpa toning till håret, ej bestämt färg en men hehe ja har mina tankar.

Men nu ska ja plugga lite. Vi hörs sen.

TTYL!!! Puss...


Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0