The Fear and The Pain

Hjälp, vad ska ja göra? så många tankar, ingen att snacka me, pallar inte snacka om sånt här över msn, tänkte lätta mitt hjärta genom att skriva ner lite tankar i min kära blogg.

Imorgon/Idag, fem timmar nationellt prov i Svenska, skrivning, tror inte det kommer gå så vidare bra, ja tackar alla sötnosar som peppar mej genom och säga att det kommer bli bra. tack så mycket. va skulle ja göra utan er. 
Efter det ska det bli klättring, ska bli kul hoppas ja, bara boulder rummet är öppet så är ja nöjd.

Önskar jag hade mer pengar och att det var helg, vill komma ifrån norrköping ett tag igen, mycket som känns jobbigt just nu, vet dock inte hur ja ska lösa det eller vem ja ska snacka om det med...känner mej sorgsen e mellan åt men liksom det är jobbigt för mig just nu me vissa saker, Vill åka till Katrineholm, mys me Simon slippa tänka på allt jobbigt som pågår runt omkring mej just nu. 

Vet inte hur mycket ja törs skriva upp i bloggen, men vad ska ja göra? Behöver hitta någon bra person att snacka me som ja vet förstår mej och inte dömer så snabbt..Någon som inte vet allt som inte behövs vetas. 

Det är svårt, men klättring imorgon, hoppas att det blir både thilda och martin som hänger me, blir roligast då. och att ja kanske kan hänga på och träffa petter o gänget på torsdag...fast helst skulle ja vilja åka iväg....yes säger det ofta för det är sant, saknar Simon väldigt mycket just nu...

Men nu ska jag väl lägga mej och läsa klart min bok och sedan sova så ja kommer upp imorgon och kan skriva det där förbannade fem timmars långa provet...

Skriver mer imorgon, TTYL!!!!!




Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0