Tankar o åter tankar

ojoj ja tänker för mycket när ja inte kan somna har jag kommit fram till, det känns inte bra...
blir ledsen utav alla ´tankar, iaf vissa av dem. vet inte varför. jag är knäpp. men vad ska man göra.
så många funderingar men så några lösningar. hur mycket orkar man egentligen?

inte vet ja men ja hoppas att det kommer ta slut snart. förstår inte varför ja jämt tänker så,borde itne göra det, ta bort dumma tankar om skolan, svårt ere och näst intill omöjligt när ja hamnar i en situation där ja inte kan göra annat än att tänka. 
va sjutton gör man? ingen att prata me just nu, stackars simon sover som liksom sovit en halvtimma natten innan.

måste vara tyst vill liksom inte väcka han, så ja satt mej här för att få ut lite känslor, men har svårt att uttrycka mej känner jag, ja e verkligen inge bra på sådant,...hmm e kissnödig oxå men orkar inte gå på toan. hmm illa.
aja jag hoppas detta blir en bra helg o inte allt för många tankar...

nae nu ska ja  sluta skriva o gå på toan...sen ska man väl försöka sova antar ja. klockan e ju halv fem på morgonen.
illa..

aja TTYL!!!!!!!!!!!!!!!!



Hit me with a Comment
Postat av: Miiicka

Honey <3

det kommer att lösa sig.

allt kommer lösa sig.

2008-11-15 @ 13:59:59
URL: http://brorbob.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0