Sometimes It can be murder.....

You know how, when a waiter tells you not to touch your plate because it's hot, you immediately have to touch it. I mean, I guess there's a part of you that wants to see how hot the plate really is but maybe you touch it because, inside, you just want to do something wrong. 

Vi alla gör saker vi inte borde göra, tyvärr är det så, Det valet som är fel som du gör, kan du ångra senare eller vara glad att du gjorde, du kan också känna olika saker för det valet i olika situationer.
Många kanske inte fattar vad ja menar när ja skriver så här men någon förstår, det vet ja. 

Jag ångrar vissa val men inte mycket ja  kan göra nu, dessa val är val som rör skolan.. Inget annat. 
Skol saker är det ja snackar om det är detta saker ja önskar ja kanske kunde gjort annorlunda men dessvärre gjorde ja ju inte det, nu har ja en halv termin på mig att ändra saker som ja kan och förhoppningsvis inte bli allt för ... på grund av mina val. Det är sådant som märks i längden antar jag.

Hoppas ingen är sur eller arg på mig för mina val men om ni visste hur det kändes skulle ingen vara det. Nu tar ja mej en huvudvärks tablett o går in och duschar. 

TTYL!!!

You know that thing about touching the plate after the waiter tells you it's hot? The most exciting time is that moment right before you touch it. After that, you're just an idiot sitting in a restaurant with a burnt finger. The truth is, as one who's had my share of meals, it's a lot more fun when you're not in pain



Hit me with a Comment
Postat av: Emma

japp, jag är en av dom som förstår.. mhm.

2008-11-14 @ 18:07:10
URL: http://battleofone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0