Mirror och längtan

Längtar väldigt mycket till nästa helg, mormor fyller och simon kommer till norrköping, sånt gör en verkligen glad.

Mår betydligt bättre i magen idag, men måste vara försiktig med vad ja äter nu ett par dagar så magen kan återställa sig. Men tänkte ändå försöka dra till thilda sen, lär inte dricka något specielt utan, håller mej nog till vatten eller liknande som inte gör min mage upprörd. men ja kan ha kul ändå.  vill inte säga nej en gång till för då börjar jag väl låta som malin när man frågar om hon ska me till klätterhallen:P haha och det vill jag absolut inte. men helst utav allt skulle ja vilja sitta i en etta i katrineholm me min snygging Simon. <3 vart så glad när ja fick träffa han igår och sen när ja drog ner till katrineholm istället för hem. haha..undra va folket tänkte om det. inte så väntat.. men ja o simon gillar impulsgrejer.

Nästa gång man drar ner till katrineholm ska man väl försöka få med sig emma då oxå:P haha stackars emma som inte varit där på jätte länge...Men gumman du o ja i helgen innan du drar i väg till thailand i två veckor.

Nae nu ska se om mor min och jag kan fixa ihop något ätbart som min mage kan äta.

Hörs sen. TTYL!!!!


Detta är något jag är sugen på men inte får äta just nu....

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0