Matförgiftning?!?

AJ min mage har gjort ont som ****pip**** censuerar lite här men aj va ont, har börjat släppa nu.. tack värktabletter

Har ju varit i stockholm idag, Sacomässan, ganska bra hitta lite små saker som tandborste, väska o ballong:P haha skämt o sido så var det ändå bra. fick träffa min älsklings kille me:D<3 Då vart ja glad när han kom o överraska mej. sen överraskande. hoppa ja på hans klass buss o drog till katrineholm:P thihi...lite busig man är sådär:P haha
Träffa Keso på bussen och satt o reta mobboffret Zwest, (haha, han o hans drömmar asså) det var kul mycket skratt.:D

Fick se Simons o deras skola me, dom har julpyntat såg så juligt och mysigt ut. Efter det drog vi till donken för lite käk, ja hungrig, sen sj för boka biljett hem:/ magen blev värre någonstans där. men efter det drog vi till palladium, mysigt, haha reta simon lite:P i know he likes it. fast ja vet ja e lite överdrivet jobbigt ibland. hihi

Sen små prat, deppigt att åka ifrån varandra, ont i magen, låååång resa hem, halv sov på tåget. hemma. prata me mor om min mage, hon tror ja fick i mig något förgiftat, men hoppas det går över tills imorgon så ja kan träffa thilda, annars blire väldigt jobbigt.

Men nu ska ja hämta lite te och bara ta det lugnt o vila mej. så magen e frisk i morgon igen..

TTYL!!!!


Favo killarna i k-holm(Micke var upptagen så honom kunde man inte säga hej till=P)

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0