K-holm kom o ta mej

Usch ja pallar verkligen inte skolan, örkörkörkörk, vill tillbaka till Simon, men skolan e viktig blablabla meh palla. just nu känner jag bara suck inför skolan, kan torsdagen komma så ja kanske kan få träffa min sötnöt på sacomässan.

Skulle ha stannat där en natt till, varför åkte ja hem? Jo, mormor o mor tvinga mej, hade blivit många sura minner annars. shit...Sitter o har samhällslektion nu. gillar det inte, är inte klar en me min uppsats, känns som det kommer gå skit. blir fasiken bara på dåligt depphumör när ja e iskolan, snälla kan andra lektionen vara inställd så ja får gå hem. ja vill hem, hem, hem.

Men det går la inte. ska snart gå till syon och snacka me henne om hon nu är här idag. hoppas det.

Uppdaterar mer när ja kommer hem sen...

TTYL!!!!

Detta är mitt fina schema. suck

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0