Forgot the right tone

Suck, shit happens:P naerå haft en trevligt stund me emma, ute o kört bil, drukigt kaffe (e flum så ursäkta eventuella stavfel)
Hög på koffein och glad=P alltid kul att åka bill me emma, imorgon ska vi sjunga, fota och planera. typ:P haha

Men först e det dessvärre skola =/ har rättskunskap, Samhäll, Mentorstid och sedan iv. suck lång dag första lektionen är 1½ timme lång, nästa är 2½ timme lång typ sen mentor ½ timme lunch sedan 3½ timme iv, (kan ha fel längd men det e ca)

så SKIT lång dag, tråkigt, suck hata skolan typ. narå men snart är dt iaf lov, fundera på förut vad man ska ge folk i julklapp, vilka vill ha en julklapp, ska man ge en julklapp?

Hum flumnisse här, nae ska ta lite kvällsmat så skriver ja mer sen.

TTYL!!!


Detta skulle sitta fint just nu.

Min fina skrivbordsbakrund som Simon gjorde åt mej<3 tack

Hit me with a Comment
Postat av: Simon

Förlåt om jag gjort dig sjuk :/



Jag vill ha en julklapp av dig. Och jag vet vad jag önskar mig av dig =) En puss och en kram. Det skulle göra mig till världens lyckligaste kille ^^

2008-11-17 @ 22:15:25
URL: http://mysickmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0