Det värmer mycket....

Sitter nu i halv städat rum, ska dammsuga o så imorgon men annars är det rent.
Dricker varm choklad och har massa värme ljus tända, tände även kaffe ljuset jag köpte på öb tidigare idag.
det luktar gott, kaffe nörd som man är, men nu var det gott me choklad o marsmallows i. sen har man ju självklart en liten söt skål brevid för att jag faktiskt ska plugga, jag är för dålig på det här med plugga men nu fasiken ska ja kämpa på de sista 20 dagarna kvar av denna termin.

Funderar på att skriva en att göra lista men är rädd för att den kanske blir jätte lång:S men borde göra det så jag ser hur mycket det är ja har att göra och så det blir gjort. nae nu har ja inte tid att skriva mer. åter till pluggande.

Puss på er babes:D

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0