Bloggare som bloggar som bäst

Hej alla nu är ja faktiskt glad, visserligen försov ja mej i morse men men sånt händer, men är väldigt glad över först o främst, min websida börjar bli skit snygg. är så otroligt stolt över mej själv som börjar kunna allt det där nu:D me happy, andra. Emma darlingen har klarat körkortet, är så glad för henne och stolt. Ja vet hur mycket hon har kämpat med det. Nu fan ska vi allt ut och åka. Tredje. Simon kommer idag:D wiieee ska träffa han efter skolan är mycket glad över det med:D har saknat honom och på söndag åker han me till klätterhallen:D Thilda vill ju så gärna träffa han. hahah Martins kommentar ignorerar vi:P fniss. 

Men som sagt är super nöjd me hur min test web sida är, den är inte klar en på ett tag men den är grymt snygg:D me löööve it. haha. Har hål nu till 14.20 då ja ska ha min första pedagogisk ledarskaps lektion, ska bli intressant den håller dock på enda tills 16.30 ungefär.:D men ser fram emot det. 

Snacka me Johanna förut också vi har värsta idéerna om vårat projekts uppvisning, ja tror det kommer bli grymt, så nästa torsdag blire mer dansa av, disco, street, Jazz och vem vet kanske hinner vi med cheerleading också:D den ska ju trots allt hänga ihop med Discon. Gu ja känner mej jätte pep på att dansa nu:P haha. men måste fixa klart mitt rum. :p snart färdig ska bara bädda sängen som ja inte orkade förut.:P haha latmasken Jonna, naerå men ibland så. haha

Flumigt inlägg detta verkar men så blire när man e i mitt humör just nu:P Men nu måste ja sluta för ja har saker att göra innan min sista lektion börjar. Men ja kommer garanterat skriva lite mer sen och lägga upp bilder på nya frisyren:D

TTYL!!!!!



Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0