Änglarna utan vingar

Ja, nu sitter jag här åter igen framför min fina blogg.
Har olika känslor inom mig och powerking (Nudelnisses fel:P)
Tss men han hade fel e inte exakt samma sak som Red Bull men funkar ändå när man inte har så mycket pengar.

Längtar något enormt till på torsdag då saco mässan är, åker klockan 8 här ifrån norrköping och kommer hem runt fem.
Simon ska dit samtidigt så då får ja träffa han:D sånt gör mej glad, för så super glad är ja inte just nu. eller ja skiftar humör ganska mycket just nu, vet inte riktigt hur ja ska uttrycka mej i mellan åt så då blir det bara det som det blir.

Men, men på torsdag blire i alla fall Stockholm, måste åka ditt med Emma någon dag och ta en shopping runda, eller hur snyggve?
Sen är man glad för man är ledig på fredagen:D wieee. Me happy, undra vad man ska göra den helgen!?! stanna hem? dra till k-holm igen? hmm sådant som märks senare i veckan...Tror detta kanske blir en siemens vecka, kanske. hmm who knows det är helt normalt i alla fall.

Hoppas få träffa Emma idag eller imorgon för nästa tisdag åker hon till Thailand me familjen och blir borta i två veckor, Två veckor utan min ängel. Hur ska det gå???? :S kommer sakna Emma, hon är en riktigt go och speciel tjej. 
Men har ja tur får ja träffa min andra ängel, Simon<3 som ja har varit hos hela helgen men tror han små smitta mej lite me sin lilla förkylning, fast har ja tur så slipper ja det, ska dricka mycket te, det brukar hjälpa mej.

Funderar på om ja ska ringa mormor och gå ner till henne en sväng inte sätt henne sen i fredags innan ja åkte till k-holm, åkte trots huvudvärken o allt, men det var helt klart värt det, skulle gjort om det absolut. 

Men nu ska jag nog plugga och sedan ringa mormor. Hare bra alla gulliga läsare så hörs vi senare.

TTYL!!!!!


Jag mellan mina vinglösa änglar=D

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0