Wow va ja e duktigt

Hehe gud vad jag har varit duktigt, igår satt ja 2½ timme o plugga Teori och nu har ja suttit 1½ timme och skrivit klart om kolhydrater, fett, Protein, mineraler och vitaminer. nu ska jag bara skriva en analys över om ja äter och tränar rätt. men känner att ja har behöver en paus. har faktiskt även pluggat lite Teori och haft dubbel körlektion vilket gick såå mycket bättre än igår, fick prova att starta bilen i uppförsbacke, vet inte varför men ja fann det väldigt kul satt och skratta åt mig själv. hmm, jag har nog fått i mig lite för mycket läsk tror ja, borde inte börja med det men det är ju såå gott specielt när man är sjuk. hmm hade jag inte blivit sjuk hade jag nog inte suttit här med än apelsinläsk brevid mej. men vad ska ja säga pluggning kräver socker, annars somnar jag. haha satt och halv sov under Samhällslektion, iaf i mitten, ibörjan skratta man, slutet leka me mobilen. eller leka o leka, svara på sms=P hehe han märker ingenting.

Men ska väl återgå till pluggandet och sedan göra lite matsäck för stockholms resan i morgon, åker vid 7.30 och kommer inte hem framåt 23-23.30 så blir nog inte så mycket bloggande i morgon om jag inte gör det över mobilen. märker ni i morgon. ska som sagt se om man hittar något att ha på sig på skolavslutningen, har ingen anning, någon som har några bra idéer?

Nae nu måste ja skriva klart arbetet.

Lööööööööööve Jonna

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0