Skräp data asså

Som ja sa igår så måste ja nog förbi onoff och höra vad som gör att min dator i mellan åt bara stänger av sig, och sen inte går att sätta på om den inte får stå i fred i typ 20 minuter. vad gör man? varför skulle ja köpa en acer? det är bara skräp datorer. hoppas i alla fall att de kan fixa felet, btw är det normal att den låter ern ern, typ svårt att förklara men ja tycker den låter lite lustigt. aja får höra me dom på onoff sen, känner mig försesten väldigt hemsk som försov mig och missa skolan=O hjälp börjar ja bli sjuk igen, brukar inte vara så här trött på morgonen, eller hela tiden för den delen inte så precis som ja skulle gjort något super ansträngande. aja jag hoppas det går över men det känns som ja skulle bli sjuk igen, mådde lite illa igår o hade ont i huvudet när ja kom hem. hoppas att det bara är allergier eller något. får inte bli sjuk nu.......


Men nu måste ja göra mig i ordning har lovat att träffa AB på stan, vilket ja kanske inte skulle gjort går men gjort e gjort, jag har ju lovat så nu måste ja dra.


Löööööve J


Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0