Jag öser på för fullt i stan som en 50-talsrebell

hmm, kanske ja gör. naerå men idag  vakna man så man kom försent till skolan, missa matte lektion, ajdå lyckligtvis vart A inte arg på mej, buh. sen var det Beachvollyboll. inte så kul blir nog roligare när man kör me gym o friskvårdarna, de brukar vara roligare en när man kör me klassen. haha. ja e lite elak mot min klass men det e sant. nu sitter ja iaf här framför datorn o tänker att ja borde sätta mig o plugga lite teori innan ja drar ner till körskolan för min kör lektion men känner samtidigt, läser ja i boken kommer ja nästan garanterat somna för ja e så trött. energin e dessvärre inte tbx än, sen måste ja göra klart gym o friskvårds/idrotts arbetet, ska göra klart kostkoll imorgon kom på att ja missat lite saker men det fixar man i morgon, en på torsdag ska man ju till sthlm. ska bli kul. men nae nu måste ja plugga teori.

Lööööve J

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0