Bara i min fantasi

usch så uttråkad man kan bli, helt otroligt, ingen rolig inne på msn heller, vilket e förståligt eftersom det e fint väder ute...varför ska ja jämt bli sjuk när ja absolut inte får bli sjuk? vet inte hur mycket jag missar nu i skolan men kan ju inte gå dit, efter som ja sagt tidigare, jag smittar. sucky,

aja har fått mamma att gå till affären o köpa mej en tidning o icetea. något måste man väl ha att bläddra i även om man har svårt att koncentrera sig så kan man ju kolla på¨bilder. right? örk kan inte sova heller e för varm o så kliar det hela tiden.. inget kul det känns bara bläää.

det är inte lätt när det e svårt, jobbigt men ändå ett sant citat. länge sen ja träffa den personen som kom på det citatet:P
skulle vara kul att träffa han igen, hehe men men får ju ej gå någonstans den närmsta tiden. vilket har gjort till att ja just nu bara lägger upp väldigt onödiga blogg inlägg om hur extremt uttråkad jag e, dålig vana kanske.

aja ska sluta skriva nu..o se om ja hittar ngt roligt att titta på...


Lööööve J

Hit me with a Comment
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

Tänkte bara tipsa om en tävling på min sida där man nu kan vinna jätte fina smycken från Pandia.se !

Ha en bra dag :)

Kram

2008-05-08 @ 12:11:07
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0