What Would You Have Changed?

Jag fick frågan idag, vad skulle du ändra på om du fick gå tillbaka i tiden?


jag började fundera och kom fram till att jag inte skulle vilja ändra på något, för gjorde jag det kanske jag inte skulle sitta här och skriva det ja skriver nu, jag kanske skulle vara någon annanstans, ensam ir i grupp. vem vet? jag vet inte och jag vill inte veta. jag är glad att mitt liv är som det är och att jag har folket som är i det är just de ,de är...

Helgen har varit bra, den började i fredags med tjejkväll hemma hos mig med tjejerna i klassen, det var kul, tack för presenterna, de var jätte fina. sen i lördags, var det hos malin, sjöng singstar, malin o ja ägde svenska hits o 90-talet. haha..det var skit kul.. men gu va trött ja vva när ja kom hem. va inte hemma förens typ 2.
så ida har man försökt att vila men var tvungen att dra mig ner till stan en stund efter som man lovat att man skulle göra det. snark, as trött så nu blir det försöka göra klart svenskan, hur nu det ska gå till aja...


Ses i skolan i morgon eller på dansen=D


Love ya<3

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0