Of Mice and Men

Ja, nyss sett klart den film, sitter och väntar på att jag ska få träna på låten jag ska sjunga under påsksamlingen..och yes yes jag ska sjunga solo, hmm, undra hur det kommer att gå, e nervös blir första gången jag sjunger solo, dt e liksom skillnad på att sjunga inför skolan o sjunga singstar med kompisar.. yepp yepp
men sen är hem hämta dans grejerna o dra till dansen, träffa dans folket ;-P haha, känner mig så trött idag borde kanske tagit det lite lungt i helgen, aja det var väl värt dt hade ju kul hela helgen, men sådant f¨år man sota för när det blir måndag, jajamensan...får nog ta det lite lugnare nästa helg så ja slipper må så här som ja gör idag. det är inte kul kan ja informera för de som aldrig känt så..


men men nu ska ja väl leta reda på Elisabeth o börja träna.


Peace and Love (John Tucker Must Die)

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0