Jag känner mig halv, som ena halvan saknas.

Ja, har nyligen sett I Know Who Killed Me den var väldigt, väldigt bra faktiskt, fick mig att börja fundera lite. Ni som inte sett den än borde verkligen se den, it´s a Scary one men kanon bra, bra gjorde värd 1h42 minuter som det tog att titta på den.  Har också sett Bratz  ja, jag vet lite larvigt kanske men jag kände ja måste se den. Den var faktiskt inte så illa men inte så bra heller den ligger på typ 2.5 av 5. till skillnad från den ja såg ida (IKWKM) som fick en stor klar femma.

Men nä nu måste jag nog gå och lägga mig ska klättra imorgon, måste även göra några ärenden på stan innan jag sedan begär mig för att fixa så jag kan börja ta körkort. så det är nog bra om man får lite sömn, ska försöka upptadera mig mer här, måste bli lite mer aktiv.

Lööööve som Tilda alltid skriver=P


JonnaN

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0