"If you don't take risks, you'll have a wasted soul."

Ja, det är gött. förutom det extrema vädret, snälla sluta straffa oss, det här är väl världens sätt att ge igen för växthuseffekten men har levt 18 år hur mycket kan jag ha bidragit? vill ha sommar, ge mig sommar. hemskt väder spårvagn har ju spårat ur idag, så det vart gå promenad hem efter stan idag, kallt o snöigt, såg ut som en snöboll när jag kom hem till mormor, där ja träffa Sanna och Jacob, dt var trevligt.
hörde även att Joel köpt bil, grattis till första bilen, snart är det min tur=P hehe ska anmälla mig imorgon, ballade inte att göra det idag så det blir imorgon efter jobbet, och just det ett stort grattis till Mathilda som har fått sommarjobb. får se hur det går för mig.

Nu ska jag se på film...Love Ya<3

btw var i klätterhallen idag,  det var riktigt kul och det gick bra, lite ont i knät men hoppas det går över..How you Doin'?


Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0