I Afton "blir det" Mord

vilken vecka vilken dag, äntligen är man 18 år. tjoho,
märkte att det var ett tag sen  ja upptadera bloggen, har varit så upptagen men eftersom ja försov mig idag o missa klättringen så fick ja lite tid. vad är det som har hänt i veckan då?

Måndags: Skolan, två lektioner, sen stan o träffa Emma och sist dans
Tisdag: Skola, två lektioner igen=D, sen drog mor med mig till maxi, sen ner till klätterhallen och efter det träffa ja Lollo, Jonas och Erik.
Onsdag: Friluftsdag, skönt o på kvällen var det Teater; I Afton Mord. den var kanon bra, listade faktiskt ut vem mördaren var men ja van dessvärre inget.=/
Torsdag: Jag fyller 18 år
Fredag: Mysig filmkväll hemma hos mig.
Lördag: Fest hemma hos Malin(tror ja det var)
Söndag: ta igen mig för skolveckan=D

det ska förhoppningsvis bli en fortsatt skön vecka:D

Love ya'll

Jonnatastic<3

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0