Gunga Med Mej Ängel

ja dagen tog en oväntad vändning, gick på stan hitta lite nya kläder, plus att ja har fått två väskor o en kavaj utav momo. jag hitta även tre jätte fina tavlor på stan som ja köpte o ett skit snygg nagelack, har även köpt nya pennor efter som ja har slarvat bort mitt penskrin. ups, Jonna slarvpelle. mhm men nu slipper ja låna utav alla. nu har ja egna:D gick även till wayens o köpte mig en vanilj latte, den är sååå god på wayen´s.

lite nervös inför torsdagen, mitt första soloframträdande som sagt va, ska sjunga angel me Beverley Mitchell för er som undrar sen ska ja även sjunga himlen är oskyldig blå och Låt mig värma din frusna själ med kören. nervöst men det ska nog gå bra sen på torsdag bär det av till stockholm för en kryssning. ska bli kul.

imorgon då, fika me tilda kanske. om hon kan. hehe...även skola har ja ju imorgon, har vi ngn psykologi ir hur blir det med den saken? aja om ingen vet så får dt väl bli en överraskning i morgon.. aja nu ska ja gå ner o hämta min tvätt...

Ses i skolan i morgon o ja imorgon ska ja försöka att komma i tid... Peace

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0