You welcome

Fan. Jag hade skrivit ett kanon inlägg så försvann det måste börja om so here i go: Körlektionen var kul bort sätt från att jag först Blev stoppad av en väktare, Hehe men det var lugnt han var tydligen vän med läraren, M, sen höll ja på att köra in i en parkerad bil för det var så trångt. Sen körde ja in i en buske. Eller jag o jag det var han som styrde in mig i burken. Haha roliga idéer man kan ha. Annars gick det bra körde lite för snabbt i mellan åt o ibland lite för sakta. Vissa har svårt att bestämma sig. Haha men förutom allt det så gick det bra. Längtar lite till nästa lektion som är på måndag nästa vecka. O just det ja, i morgon har man en arbetsintervju, önska mig lycka till. Berättar inte mer förens imorgon om det. Nae nu måste ja gå o duscha. TTYL! Lööve J

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0