nej va hemskt

ja sitter o grumlar över hur ja ska överleva utan dator, tips? snälla ge mig jag behöver, visst ja har ingen dator men ja kan läsa kommentarerna på mobilen men inte svar på dom, vet inte varför men som sagt det är ju ingen riktigt dator, hjälp jag är data lös, någon rädda mej. snäll eller tipsa mej om hur man överlever utan dator. eller hmm ska nog skriva en hur man överlever utan dator guide från min egna erfarenheter om ingen är snäll o ger mig tips. men nu ska ja dra kan inte sitta och uppe hålla Gs dator hela tiden.

Peace and Lööve to ya´ll  


Hit me with a Comment
Postat av: vendela

jobbigt med datorn. vet inte om jag har några tips tyvärr. brukar bli rätt beroende :P

2008-06-01 @ 19:29:49
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/
Postat av: Diana

haha verkligen I-lands problem nr 1 =)

2008-06-02 @ 23:01:00
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0