Monday

som sagt idag var ja hos veterinären med Ester, hon mår bara bra nu, skönt att ha henne hemma och att hon e frisk. fick dra ut en tand, nu ska ´vi bara se till så hon får i sig sitt pencelin den här veckan.. sen ska hon vara helt återställd.

men efter vi lämnat henne på kliniken gick ja till körskolan för att avboka min körlektion, eftersom ja inte kände att ja var kapabel att köra med alla mina tankar riktade mot min sötnöt, sen gick ja hem, åh ja i spöregnet oxå var genomdygnsur när ja kom hem, såg ut som ja skulle ha badat med kläderna på, så blöt var jag. så det var torka sig och lägga sig o glo på tv tills mormor kom hem, sen åt vi och ja log o halv sov i soffan eftersom ja inte mådde så bra. sen åkte vi o hämta hem lilla sötnöten Ester, sen satt ja, mormor och G och fika, trevligt, sen fick ja sms från T som skrev kom ner till klätterhallen och klättra me mig och H så det gjorde ja, men H stack tidigt men T och ja stanna. jag säger bara jädrans vad kraft ja har kvar i armarna trots det var över 6 veckor sen ja var där sist. hehe ska förmodligen dit på söndag med. och T fyller på lördag, tror ja. fredag ir lördag. grattis på dej.

men nu ska ja ladda upp lite bilder på datorn så det kan dyka upp ett inlägg med lite bilder i. hoppas det funkar idag för det gjorde det inte igår när ja försökte men det märker ni ju.
btw påsen från Katjes var skit god, kan knappt beskriva hur god den var. ska defentivt prova de andra smakerna. (den ja köpte var smaken äpple).


Löööve J♥♥

Hit me with a Comment
Postat av: Emma

Sv: Jag tror nog att 1:an alltid kommer att vara bäst :P men vi får se..

2008-06-30 @ 22:07:56
URL: http://emmasoder.blogg.se/
Postat av: evelina

sv; haha ja märkar att det inte är många som läser inläggen nedanför det senaste inlägget. haha, men de kanske ska bli en bloggträff för alla i göteborg, men de beror på hur många som vill ha de, så ja.

2008-06-30 @ 22:10:44
URL: http://evveistheman.blogg.se/
Postat av: Viktor

Inte sett någon av dom filmerna... meeeen eftersom hon var det sötaste jag sett kanske man skulle se dom =)

2008-06-30 @ 22:21:58
URL: http://snowfreak1.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Okej. Vad gjorde du hos veterinären?

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.

2008-06-30 @ 22:23:57
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: johanna

Vill du bli dagens blogg i min blogg?:)

Kommentera då minst 3 inlägg (endast seriösa kommentarer, behövs ej skriva att man är med/vilken kommentar man är på) så är du med i lottningen, sker varje dag!

CIAO

(ursäkta reklamen)

2008-06-30 @ 22:48:39
URL: http://johow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0