I am soo sorry

Ledsen att det aldrig kom upp några recept i går vart för upptagen med annat ska försöka få upp dem idag, om ja hinner, har lite saker att göra idag oxå, ska snart me åka till coop o handla, undra om B jobbar idag:P hehehe man vet aldrig.

verkar inte bli någon klättring för min del idag, tråkigt men, men hinner man inte så göra man inte så är det med det. har lite tråkigt så här dom stunderna man inte har något att göra, kan inte precis ringa vem som helst eftersom typ alla jobbar, borde nog skaffa mig ett jobb jag oxå.  ska sluta med reklamutdelning det funkar inte för mej, hoppas att ja får komma på intervju inför ny öppningen av nya toy´s´rus (eller hur det nu stavas) som ska öppna lite senare i år.
man får väl hålla en tumme och hoppas.

nae nu vet ja inte vad ja ska skriva, förutom det att ja vill ha min dator tbx, ojoj vad ja gnäller men det är svårt, tacksam över att ja får låna min morbrors dator när han är på jobbet. men det här blir nog det ända inlägget ja skriver från en dator idag för han slutar tidigt.

men men ska kolla min mail o så nu innan ja måste iväg..


Löööve J

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0