Hello, dator

haha har inte fått min tillbaka en men lånar Gs, måste skriva av mej lite innan ja går hem igen, har fått besked att min dator borde vara klar vid den 23 juni, hmm hur ska ja klara mej utan så länge? jag har jätte svårt för det här, stod som sagt o dregla över de snygga bärbara datorerna på onoff me E förut, så läckra macbooks och en super söt mini bärbar, haha den var skit grym, vart kär i dom.

Nu har jag oxå svarat på era kommentarer, ledsen att det har tagit sådan tid men det går tyvärr inte att göra på min mobil så ja måste låna kompisar datorer så länge för att göra det.

imorgon kanske man ska träffa C, får väl se vad som händer. just dt har nu avbokat de flesta körlektioner me L kör bara men henne nu vecka 25, sen ska ja köra me M, tyckte han kunde lugna ner mig bättre, gick helt enkelt bättre att köra med honom. så det bli nog bra. ska försöka att uppdatera bloggen lite oftar men det är inte så kul att göra det med mobilen, tar såååå lång tid att skriva, ett sådant här inlägg skulle ta typ en halvtimme/timme medans vanlig dator går det på typ 10 minuter, beror lite på vad ja gör samtidigt som ja sitter vid datorn.

men igår då, det var trevligt med en liten grill fest, lite tråkigt att C inte vågade kommer, =P fegis. haha men sen mot slutet satt vi o spela poker, det roliga var att A vann fast han inte ville o han visste inte riktigt hur man körde. haha ofta det händer:D men har man tur så har man, ja gambla nog lite för mycket annars hade nog ja oxå kunnat hamna två, kom trea iaf. hum. trött i huvudet är jag nu, men nu har ja iaf skrivit ett bra långt inlägg. bra o bra men lite bra kanske:P haha

har btw oxå köpt en ny kalender, man kan designa den själv::D haha tyckte ja var kul, då blir det en som ingen annan har, man vill ju vara unik så klart. det är det som e så bra med mej, ingen annan e som jag:D haha. nae nu får det räcka här me text, vet inte vad ja ska skriva mer, ska försöka skriva lite sen, får se hur det blir.


Löööve ya guys....


J

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0