Hej på er alla bloggläsare!

ledsen att ja inte svarat på några kommentarer men som sagt min dator är sjuk och har hamnat på onoff för lagning eller något dom vet inte vad som är fel än, får se hur lång tid det tar innan ja får tillbaka den. men iaf kommer att svara på alla kommentarer i skolan i morgon, för den datorn ja sitter vi nu har 0.25 mib inte snabb går jätte sagt så ja tar det i skolan i morgon. lär nu skriva lite blogginlägg med, för den här datorn är inte min den är en väninna till min mormors, men men...

igår vart det iaf mitt första dopp för iår, det var kallt i vattnet men skönt o ligga ute i solen, vi cykla nämligen ut o bada i ensjön, men lata som vi är så smsa vi C så han fick komma o hämta oss, Es lilla syster o hennes kompis cykla hem istället för dom gick ut ditt. sen åkte vi till ica och köpte godis och dricka, mums, gott. sen drog vi hem till E och kolla i gamla skolkataloger, haha kul, sen satt ja o kasta min pet-flaska på C, vet inte varför, uttråkad. haha "tio poäng om man prickar huvudet" hehe. Ja, jag vet ja e elak, ibland men det är kul. haha. sen fick ja åka bil hem me C så ja va hemma vid åtta, satt o prata lite med mor innan R kom, sen tänkte ja uppdatera bloggen men då gick inte min dator i gång över huvudtaget. hata acer datorer. köp aldrig dom. ja varnar er. till och med han på onoff sa att det inte var så bra datorer.

så idag vart det att ta cykeln ut ditt som ja berätta nyss, så gick ja in på rusta o små shoppa lite, Rusta is the shit, ibland iaf. billigt o bra. sen laga ja mat, potatissallad och kött. mums jätte gott. sen hamna ja hos G framför hennes dator med den sega uppkopplingen. så bilder och det får vänta tills ja får tillbaka min dator eller kanske kan fixa så det kommer upp lite tidigare, man vet aldrig. haha nu hoppa T upp i mitt knä, hon e såå söt, det är en hund btw om ni inte visste det. men oj vilket lång inlägg detta blev. haha sådant som händer när man inte fått blogga på ett tag, kommer iaf hålla er uppdaterade lite via skriva inlägg från mobilen.

men nu ska ja nog inte sitta här så länge till, tänkte nu när ja inte har någon dator så får man väl ta o städa mitt lilla röriga rum. eller så kanske man sätter sig ute o solan nu när det är sådant fint sommar väder, fast, hmm har ju redan bränt mig på benen. ajaj får se vad ja gör men ja lovar att svara på era kommentarer i morgon.

Löööve J

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0