hej i am back

sorry att det varit ont om uppdatering i dag, har haft fult upp med annat, lika så igår.

Igår såg jag Jiddra inte med Zohan, den var bra, men den får 3/5 stjärnor av mig, tycker fortfarande the pink panther är bättre.sen var R här igår o hjälpte mig lite me mitt sjungande:D super snällt.

sen vart det gå o lägga sig eftersom jag skulle upp tidigt idag för jag lovade mormor att följa med henne o Gittan på aktion, det var trevligt hitta inget där dock, men det var skönt med en liten uttflykt, sen fika vi hemma hos mormor och efter det hjälpte ja mormor städahennes källarföråd, tog dock 2½ timme men det var det värt, hitta lite fynd där, som det bästa min verktygslåda, nu kan ja entligen sätta upp mina små tavlor. o lite annat som ja inte kunnat gjort för ja inte köpt spik. för lat för att komma ihåg, kanske men så hitta ja lite böcker o saker från när mormor gick i skolan, jätte kul att titta i genom. hehe. alltid kul att hitta sådant, just det hitta även en fin tavla ja ska sätta upp i köket så fort mormor fixat ramen på den, vilket lär väl bli i morgon.

just nu sitter ja o små tittar på Legally Blonde, men det e nyheter strax varav ja passar på att blogga.
har även svarat på alla kommentarer. tack så mycket för dem, älskar att läsa dom. och tack vare en speciell kommentar från caffeineaddict, ska nog oxå ha shopping förbud så ja kan spara ihop till kameran jag vill ha, vill ju oxå ha en halv acustic gitarr, så då gäller det att spara. så nu ska ja försöka att inte shoppa något till skolan börjar. osäker på om ja kommer att klara det men ska försöka, tänker endast köpa de viktiga sakerna, så som smink, pollentabletter, sådant ja inte klarar mig utan kommer ja ju köpa, men inga onödiga kläd köp o så. men ojoj vad ja kommer att sakna det men klarar ja det kommer ja bli glad för då får ja ju min kamera o förhoppningsvis gitarren ja vil ha med.

Nae nu ska ja inte skriva mer, ni måste ju orka läsa. det märks när ja inte skrivit på ett tag för då kommer allt på en gång. haha. nae nu avslutar ja me en bild.

♥♥Löööve♥♥J♥♥


Hit me with a Comment
Postat av: Lovisa

Ja, och jag håller tummarna för dig att du får råd till både kamera och gitarr! :)

2008-06-22 @ 22:08:40
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: karro

detsamma :D

kram

2008-06-22 @ 22:51:35
URL: http://thegirlbehind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0