typing, just typing

Måste skriva av mej lite innan ja går o lägger mig, av någon anledning är ja inte trött fast ja bara sovit tre timmar inatt, vad e det med mej och nätter asså, fattar inte att ja kan hålla mej vaken, men det var skönt i morse att vi fem gå ut o gå, ja, jag vet ja låter lite knäpp men det var underbart, nästan ingen ute. bara ja o musiken i öronen. kunde inte bli bättre plus att ja fick lite fina bilder me:P så mkt bättre en dom man får annars på dygnets alla timmar.


Har iaf tänk ida o ja e glad. ja mår bra, inget ja ångrar. jo en grej men, shit happens får väl se vad som händer i höst sen. blir spännande...


Sitter nu o lyssnar på: A dark Love song av Jeffrey Gaines, grymt bra låt..älskar den.....

tankarna svävar runt i huvudet på mej men ja får inte riktigt fram dom. hmmm. ja känner mig lite flum ida, men har man inte sovit så mkt så brukar det bli så, men ska väl kolla på bilderna ja o E har tagit ida o sen glo lite på tv o försöka sova.
någon natt måste man väl ändå sova, kan ju inte vara vaken varje natt o sen sova mellan  8 och tolv, det e ju inte bra.

Nae nu ska ja fixa lite me min nya låttext, kanske den dyker upp här sen, märker ni.


TTYL!

Miss me, Lööööve Me, Comment Me..................J

Hit me with a Comment
Postat av: bea

okej häärligt , ja allt är fint !

2008-07-17 @ 01:25:55
URL: http://beisan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hm, jadu.. Jag har inga direkt bra tips, för jag har en vanlig digitalkamera :) Men köp en bra digital istället, då vågar man ta med den överallt! :) Typ 8 megapixlar eller så! :)

2008-07-17 @ 07:20:35
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorgon :)

2008-07-17 @ 08:23:09
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0