Sommar värme, helt klart

vilket fint väder det är idag, somrigt o fint, gick ner till mormor förut och gav Ester mat, (min lilla kissenisse) hon var så mysig så satt ja mej på balkongen en stund med henne, sen ringde ja G o tog ut T på en liten promenix, hon orkade inte gå så långt på grund utav värmen, vilket ja förstår. så det får bli en lång kvällspromenix sen istället om foten pallar.
sen efter den korta promenaden gick ja o G till mormor o fika som då hade kommit hem, mysigt satt o prata design o grejer. bläddra egenom en jotex katalog, hitta massa fina grejer ja skulle vilja ha till mitt rum + ett par skit snygga gardiner, planerar att köpa ett par liknande..är på ett riktigt göra om mitt rum humör känner ja, får se vad som händer men det var riktigt trevligt att sitta o fika förut, tänkte även ja skulle städa min tredje garderob sen och måla om min spegel så den blir svartglittrig, party party you know, kan visa bilder sen om ja gör det idag vill säga, beror på om ja har någon svart färg kvar, annars får det vänta tills i morgon. men garderoben ska städas iaf så ja kan använda den, just nu e den full av väskor o massa andra grejer. kanske hittar något intressant.:D man vet aldrig:P hihi..
 
nae nu ska ja väl gör något nyttigt som börja fixa i ordning min garderob..skriver sen, kom tillbaka vid en annan tidpunkt vet ja=P


TTYL!!!


Löööve Me, Miss Me, Comment Me..............J

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0