Lördag!!!!

God morgon, morgon trött? ja, fattar inte hur ja lyckas vakna så tidigt varje morgon fast ja somnar sent. mitt stora mysterium.

ska förmodligen träffa C iidag, o fick ett sms förut från M om att det blir klättring imorgon, ska försöka ta mej dit, gick så bra förra veckan:P klara ju svåra röda:P men dock med ett fusk högst upp för ja var helt slut där uppe. o det var bara ett, vill klara den utan fusk:P hehe, det är bara kämpa på, timing o skutt:P haha.

måste ta mej till djurmagasinet innan dom stänger o köpa hem lite kattmat till min lilla sötnöt. =P får väl hoppas att ja kan det, men nu ska ja se lite på Samantha Who.

TTYL!

Löööööve J

Hit me with a Comment
Postat av: Carro

Ja, jag älskar Linkin Parks låtar! Haha, jag lyssnar på dem hela tiden =)

ha en trevlig dag =)

2008-07-12 @ 11:34:07
URL: http://carrolovesbill.blogg.se/
Postat av: melajs

Jah, tack så mkt

eow.blogg.se gjorde den ;) hon gör gratis, allt!

haft en bra dag ?

2008-07-12 @ 11:38:32
URL: http://melajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0