That's A Secret I Never Tell...or will I?

Yey varit i klätterhallen idag, skit kul förutom att ja skada handen lite, men men det är sånt som händer.
det roliga, delvis är att jag klara den oranga, kom längre på den mupprosa och på den blåa, vilket ja tänker klara nästa gång man kör på övervåningen för nästa gång är det de långa väggarna som gäller, nu ska man klara alla de nere igen=P hehe får se hur det går.

Men det andra roliga för idag under klättringen var att efter,sorry Malin du missa dem =(, hade gått kom sen två favoriter till klätterhallen om ja säger så:P tss, men ialla fall va kan ja säga, det skadar aldrig med lite ögongodis som kan den banan på väggen inte du kan:P alltid lika trevligt, en annan postiv grej som Mathilda verkade vara glad över, även ja lite faktiskt, var att tittut inte var där så vi slapp de distraherande kommentarerna som gör att man alltid klantar till säg, extra mycket ska ja kanske säga, man måste klanta till säga endå ibland, det är det som gör det ändå roligare än vad det är annars.

Jag säger en annan sak, ´jag längtar till Gym o Friskvårds valet där man får välja en grej att ha i fem veckor, Tjena klättring fem veckor schema lagt under skoltid=D kan det bli bättre, ja vet att någon är avis=P haha.
Ja på måndag är det hej skola, hoppas ja mår bättre tills dess en vad jag har gjort de senaste dagarna de här veckorna. visserligen ska det väl bli kul att träffa klassen, tjejerna ialla fall =) ha, men ser inte direkt fram emot matte C, trött på matte men visst det funkar väl det är väl bara att kämpa på så tar det slut, jag klara ju trots allt matte B men rätt så bra betyg, ´jag fick bättre en va ja trodde ialla fall=P får se hur det går med matte C, någon som vet vad vi ska säga till läraren?

You know you love me=P
<3Jonna<3

(You know you love me) bara för jag älskar Gossip Girl.

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0