Smile, It makes people wonder what you're thinking.

Jag orkar inte mer nu, snart tar det slut, snart åker ja in i "bumpen" istället för över hjälp=(

inge kul dt här, hade iallafall kul igår, först stan me Tilda sen klätterhallen. Hehe men vart lite besviken att ******* inte var där, ingen av dem var där faktiskt, lite tråkigt men annars var det kul=), idag, gick upp klockan sex föratt hinna till vattengympan och det gjorde jag, sen han jag till matten men geografin strunta jag i idag för ja mår så himla dåligt för tillfället...örk vill inte må så här. får se om Emma hör av sig sen då, hoppas det, vill komma bort hmifrån ett tag.

xoxo

ClimberGirl


Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0