School Lies

Ja, jag har över levt ytterliggare en skoldag,med nöd o näppe, kom nämligen försent i morse, men som tur var Anna sjuk så hon märke ju inget ;Phaha, skönt det, så fick sitta med andra klassen sista stunden av den lektionen:P me den väldigt braiga läraren David=D sen var det idrott, man skulle visst ha haft med sig kläder:S skäms för att ja klanta till det men tar igen det nästa vecka=D Fick faktiskt glada nyheter under den lektionen.
Det var nämligen så att Rita sa att klättringen som man kan välja på gym o friskvård är i klätterhallen=D=D=D kan inte bli mycket bättre, eller jo, dt kan det ju om ni vet vem man hoppas på är där när ja kommer o vara där: haha, längtar till på söndag, klättring, "De" är säkert där då:D thihi, men sen var det lunch, ja husmanskost, gott? nja men dt funka. Sen drog Samhäll B igång, ska tydligen jobba me Kenya o hur dt går med det landet o.s.v. Satt sen när de andra gick o prata me läraren, vart lite sur över en kommentar angående mig o mina glasögon, tack för den din lilla taskmört. Grr. inte särskilt snällt enligt mej men jaa. Nu väntar ja på att åka o handla ska gå och under väntan ska ja ta mig lite god chokladmos=P...

...mer roligt skriver ja senare när ja får tid sen...

                                                                                Puss o Kram Vi ses på stan

XOXO

ClimberGirl<3

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0