No Brains Left Behind

Ja, jäkla blogg.se gjorde så ja inte kunde uppdatera när ja kom hem så ja skriver om igår nu.
Hade kanska så bra dag igår även om ja inte gillar Svenska o Engelska B, dt handlar ju fasan bara om littraturhistoria, vilket får mig att tänka, Gäsp nu sover ja, Zzzzzzzz Men Psykologin var rolig, ir så var det för alla var så himla trötta=P haha men våran lärare upptäckte tydligen att det är mode att använda halsdukar, vilket var bara för jag o Jens tydligen hade på oss dt under lektionen. Åh tydligen så slutar Psykologi A efter Sportlovet. de goda nyheterna är att fördjupningen i gym o friskvård drar igång efter, men mer om det senare:P Efter skolan igår åkte ja hem till Emson o lira El-gitarr, skit kul sen lärde jag henne Algebra, jag är visst en väldigt bra förklare när det kommer till matte B=D Bra att du kan det nu ialla fall. Sen åkte man hem, lade upp lite bilder på bdb. [ClimberGirl.bilddagboken.se] just det sen kolla ja på det senaste avsnittet av Gossip Girl väldigt bra måste ja säga, älskar serien, älskar böckerna=D behöver jag säga att det är mitt beroende efter klättring o musik?
trodde väl inte det=P

Idag! Skolan börja me Gym o friskvård klockan 8. kul morgon faktiskt, träffa Malin, som jag klättrar med, o Helena från Marilyn, såg även Veronica från förra klassen men han inte hälsa, önska ja gjorde det men då skulle ja kommit sent till Gym o friskvården. Där pratade vi om fördjupningen, Monkan lova mig att hon skulle se till så jag fick klättring, så jag slapp skriva ett andra handsval=D vilket var skönt, så efter sportlovet fem veckor klättring, behöver jag säga underbart, och just det på Torsdag nästa vecka kommer jag att få ha Vatten gympa, ännu något att bli glad över. efter det tänkte jag plugga matte men det gick inte så bra för jag satt och snacka med Linn från Ns2:an vilket var trevligt, sen när hon gick o jag skulle återgå till matten kom Linn i klassen o satte sig så då börja ja snacka me henne, sen kom det andra i klassen så matten fick ju vänta till lektionen, vilket inte gjorde så mycket för jag fick väldigt mycket gjort under lektionen, är klar med den här och nästa veckas planering=D yes måste säga att jag är glad och lite stolt över mig själv som klart det=P.  Efter matten var det Geografi, jag och Clara ska skriva om Australien, kul? hmm nja lite kanske, intressant att lära sig mer om landet man vill åka till. Efter det stack ja hem o käka o sen ner till Tandläkaren, så nu har jag ont i munnen, ajajajajja. men vad ska man göra?

Nä nu ska jag gå o filma lite, skriver kanske senare om det funkar...


XOXO

ClimberGirl<3

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0