För Det Är Jag Värd...

Ja första skoldagen för iår av klarad, kanska tråkig måste ja säga har gäspat mig egenom dagen stort sätt, tyckte inte om den här dagen för utom sista lektionen, jag o Tess hade lite kul under körsången när först hennes mobil ringer, sen ringer min, sen ringer hennes igen o sen min, mot slutet sitter vi båda o skriver sms, ja kanske inte låter kul men är man övertrött blir nästan allt kul när det händer...Men ja säger bara, jag gillar inte skolan, föredrar vara hemma och sen åka till klätterhallen, men förvånadsvärt satt ja faktiskt o räkna matte under matte lektionen imorse, ha det trodde ja inte, det vara under de andra lektionerna, aa förutom körsången ja satt o längta till klätterhallen. Längtar även lite till på torsdag, är nämligen nyfiken på vad min tandläkare kommer att säga om tandställningen, men dessvärre fick ja ju reda på att valbara kurs informationen pågår under tiden ja e där men förhoppningsvis hinner ja tillbaka och kan vara med lite. jag kan ju liksom inte bara avboka min tandreglerings tid. usch, hatar när lärarna bara säger: aa nu får ni inte planera något för torsdag eftermidda för då har ni lektion... aa endast denna vecka. idioter, lite förvarning tack minst en vecka före så man kan planera om, ja menar säga på måndagen något som ingen vet om o sedan hoppas att ingen har något, man ger väl för ***** elverna lite tid att veta om det, som om det vore nästa torsdag hade det varit så mycket bättre men närå, idiot skola, hatar sånt där...Grrrrrrr.....nu vart ja sur men aja..orka mer om det.. Ska nog dra mig ner till mormor en sväng igen för att ge henne sin nya mascara som hon bett mig göra ett par gånger idag =P...

XOXO

ClimberGirl<3

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0