Dansa eller inte dansa? Det är frågan.

Ja, nu ligger jag här i sängen och funderar på om man skulle börja dansa på lagers, men är det bra där?
har för mig johanna dansar där så ja får väl fråga henne=P hehe... skulle vara kul att göra något mer än att bara klättra, visst älskar ja att klättra men jag behöver göra flera saker i veckan=D ja är rätt så spralig av mig=) hehe men ja får se, just nu lutar ja mycket åt att börja men ska nog sova på saken.
image36
Imorgon, skola börjar 11.00 sov morgon ingen Samhäll nämligen så ja börjar med Matematik C, sen är dt pass på friskis, undra om man inte ska gymma lite efter, MARIA! får höra om du kan hänga med så dt blir lite kul. Haha.
nä men nu ska ja dra o se om ja kan komma på något att ta med o käka i morgon innan friskis passet, eftersom ja var hos tandläkaren idag värker mina tänder o ja kan inte tugga. =( buhh...

XOXO


ClimberGirl<3


Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0