Beauty and the Beast

Hjälp om drygt åtta timmar börjar skolan igen och jullovet är över, har jag gjort att jag velat göra?
Hmm, faktiskt så har ja det nästan skulle velat hinna med en kryssning till åland, dt var allt för länge sen jag åkte båt. aja får göra det på nästa lov=P

om cirka åtta timmar sitter ja i skolan, i en sal, på en matte C lektion me klassen o tråkar och önskar att sommaren snart var här eller att jag var i klätterhallen, som Mathilda svara på frågan: "Finns det något roligare än klättring?" image35och jag håller helt o hållet med svaret, föresten glömde nämna att ena killen påminner lite om en serie figur i tintin, märkte det när ja satt hos mormor och såg på repriser från antikdeckarna, berättar mer om det på klättringen:P hehe, alla behöver inte veta;) tss. alla vill vi ha lite hemligheter som vi nte avslöjar fullt ut.

senare idag, skola till fem, snark Zzzzzzz. orka, sen gymmet med maria kanske, om ja orkar det här blir en lång dag, skönt föresten att höra att han klarar sig, dt var lyckliga nyhter under vecka ett av år 2008 o det har varit fler, jag tänker inte nämna alla riktigt än, de kanske kommer fram vi senare bloggar=P men en så länge är det bara jag o en annan som vet dem.

ojoj vad ja är hemlighetsful. aja ska nu gå o lägga mig, skola senare, uppdaterar om dagen när den lider mot sitt slut.

You know you love me             
XOXO

ClimberGirl<3

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0