You Lie, You Die. (En Obekväm Sanning)

Vilken dag det här har varit då, vakna o kämde mig såååå trött, men pallade mig i väg till skolan endå, hade geografi, såg på Al Gores film En Obekväm Sanning. bra film faktiskt, se den ni som inte sett den, man märker verkligen vad som händer om vi inte gör ngt, vilket ja har tagit tag i, som ex. så köper ja mest Ekologiska produkter, som sådana som har märkena, krav, Svanen o alla dom. duktigt av mig tycker ja, och + i kanten för ja inte dricker så mycket läsk för det orsakar väldigt mycket. mer en vad man tror faktiskt. sen efter den lektionen i alla fall hade ja, svenska, kul? nje, redovisa, tror det gick bra även om ja mumla lite i början, hatar att ha tandställning. skyller på den:S men sen efter det, hål stack hem till mormor o fika o sen drog tbx tillskolan för att ha körsång, vilket var väl rätt så kul, sen drog man ner till Lagers och dansa. Skit kul, filma även in stegen på slutet så nu kan ja träna hemma utan att göra fel:P hihi....tack Jonas för den ideén....


Imorgon, träffa Emma, mycket skoj väntar men nu ska ja nog dra mig och läsa min bok som ja finner rätt så bra faktiskt...


See Yall tomorrow


JGirl<3

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0