Putt på Hockypuck

Ja klätterhallen är alltid lika roligt ställe att vara på vilken dag ir tid det är på dygnet, haha lite skadeglädje idag kanske eller? haha tror nog det, Kommentaren: " - Snart dags att köpa nytt, hihiihehehehehehe." ja,
men för att upptadera mig från sist ja skrev så i fredags var det sov morgon till 13, för ja hade bara iv, då körde vi linedance, texas amerikansk dans, väldigt kul, sen träffa ja maria, efter det gick ja en kort sväng på stan, råkade stötta på Johanna, sen kom Mathilda och vi satt oss och fika och prata ett par timmar, sen tog vi en runda på stan.
sen kom ja hem och så föll ja ju för trycket och såg Boogeyman 2, otäck men endå väldigt bra. i går vakna ja, Emma ringde och ja skulle ner och träffa henne på stan, stötte på Anna på spårvagnen ner, sen gick iaf Emma och ja runt, hon lyckades hitta ett par nya fina skor, ja köpte faktiskt för en gångs skull inget, kanske berodde det på att ja i fredags köpte det ja skulle köpa, sen efter vi hade lunkat på stan, satte vi oss och fick på Wayens. det var trevligt sen fick ja ett sms av mathilda som ville att ja skulle komma hem till henne, så ja hoppade på spårvagen och tog mig dit, vi satt o snacka, och så åt vi, ja för första gången Ben & Jerrys, väldigt god glass må ja säga. sen vart klockan mycket och det vart dags att dra sig hem åt.

Idag var det ju som sagt klätterhallen, väldigt kul, men ja tror ja gjorde något med handen som ja inte borde ha gjort för jag har lite ont just nu. hoppas det går över, efter klättringen åkte ja hem till mormor sen kom ja hem och prata lite med mor, sen hamnade ja här vilket ja inte borde sitta just nu utan nu borde jag sätta mig och läsa klart svenska boken som ska vara klar i morgon=S önska mig lycka till, ja lär behöva det om ja ska hinna svara på frågorna med...

Aja, imorgon Streetdans, längtar.

XOXO



ClimberGirl<3

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0