omg someone save me.

jag hatar att må så här, kan ja få bli bra o normal igen. hatar att vara sjuk. allt är så tråkigt, vill inte ligga o se på de tråkiga serierna på tv vill göra något, men febern hindrar det. usch måste stanna hemma.. hoppas att den är borta tills imorgon i alla fall tills på måndag, vill absolut inte missa dansen, men det är ja nog. *hoppas,hoppas*

nä vad ska man göra när man är sjuk? några tips? ideér? har nämligen legat i sängen sen i tisdags o bara latat mig för att bli frisk. åh snäll försvinn vill må bra.....föresten har entligen fått mina nya snygg addidas skor, de var till och med snyggare i verkligheten en på bild. löv them. föresten satt och fundera igår på det du sa Emma, vill fortfarande veta vad du har för bak tanke med det, jag har mina tankar om vad du kan ha för några, men vilken är rätt. du får berätta mer....är såååååå nyfiken, du vet hur ja blir när ja blir nyfiken.. kom igen berätta...

aja bara vänta o se vad som kommer fram då, har ju mina öppningar om man kan säga så. eller ja vet inte. orkar inte tänka mer på det blir bara så förvirrad. usch, aja nu ska jag lägga mig och försöka läsa Fahrenheit 451. den ska ju vara klar efter lovet dock men ja e ju sjuk så behöver ja säga mer.. trodde väl inte det.

Jgirl

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0